Бази даних

Автореферати дисертацій - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Зязюн Л.І.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
1.

Зязюн Л.І. 
Артистичне виховання особистості в системі освіти Франції: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.І. Зязюн ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2003. — 20 с.: рис. — укp.

Розкрито проблему професійного удосконалення та самоудосконалення особистості засобами культури та мистецтв у системі освіти Франції. Зазначено, що даний процес визначає континіумне поняття "артистичне виховання". Доведено, що артистичне виховання засобами мистецтва, через позитивні естетичні почуття, розвиває здібності до творчої експресії та відчуття творчості, сприяє розквіту особистої незалежності та індивідуальності учня, урівноважує розумові та почуттєві можливості учнів, культивує способи мислення та дії, стає необхідним для уміння орієнтуватися та поводитися у сучасному суспільстві. Встановлено, що поступи у даному вихованні стають визначальними у міждисциплінарних зв'язках, акцентують увагу на численних формах і символах, що є ключем до багатьох знань і дій, одержаних у школі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4ФРА) + Щ330.03 +
Шифр НБУВ: РА324322

Рубрики:

Географічні рубрики:
  

      
2.

Зязюн Л.І. 
Теоретичні засади розвитку і саморозвитку особистості в освітній системі Франції: автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / Л.І. Зязюн ; Ін-т вищ. освіти АПН України. — К., 2008. — 36 с. — укp.

Проаналізовано маловідомі педагогічній науковій громадськості України теоретичні розробки науковців-педагогів і психологів Франції, присвячених вивченню питань саморозвитку, самоосвіти та самовиховання особистості, показано їх актуальність за умов раптового збільшення обсягу наукових знань, лавинного розвитку інформації та комп'ютеризації освітніх систем на рівні держав і континентів. Процес саморозвитку розглянуто як освітню технологію, що виконує важливі соціальні й особистісні функції: загальноосвітньої та професійної підготовки, загальнокультурного розвитку особистості, оптимальної організації вільного часу, адаптації, амортизації, компенсаторної терапії, опанування засобів самоосвіти та самовиховання. Різновиди саморозвитку відтворено за допомогою відповідних моделей, відмінними рисами яких є досвідно-професійна, наукова, культурологічна диференціація та спеціалізація особистості. Моделі диференційовано за соціально-демографічними, духовними, статусними, соціально-економічними, професійними та кваліфікаційними ознаками.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.328 + Ч34(4ФРА)4 + Ю952.2 +
Шифр НБУВ: РА357038

Рубрики:

Географічні рубрики:
  
  
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського